سبد خرید خالیست

طرح های پشتیبانی نرم افزار آریاسان حساب

نرم افزار های تولیدشده توسط شرکت مهندسی نرم افزار تحلیلگران بارکدآریا، دارای 400 روز گارانتی اولیه از زمان نصب و راه اندازی می باشند. این گارانتی شامل رفع موارد احتمالی در عملکرد نرم افزار بصورت ریموت و پشتیبانی تلفنی در ساعات اداری می باشد. چنانچه نیازمند استفاده از خدمات پشتیبانی خارج از تایم اداری و ایام تعطیل باشید می توانید طرح های ویژه پشتیبان نقره ای و پشتیبان طلایی را تهیه نمائید. خدمات ویژه به شرح زیر می باشند : طرح پشتیبان نقره ای : (خدمات پشتیبانی از ساعت 17 الی 21 ) خارج تایم اداری ( در روزهای کاری و اولویت .)) در پشتیبانی شرکت در ساعات اداری ) 9 الی 17 طرح پشتیبان طلایی : (خدمات پشتیبانی از ساعت 17 الی 12 بامداد ) خارج تایم اداری ( و پشتیبانی از ساعت 9 . ) صبح الی 12 بامداد در روزهای تعطیل همچنین اولویت در پشتیبانی شرکت در ساعات اداری ) 9 الی 13

نکته مهم : لازم به ذکر است این خدمات شامل پاسخگویی تلفنی یا ریموتی به مشکلات احتمالی در رابطه با نرم افزار و رفع مشکلات نرم افزار در شرایطی که نیاز به نصب مجدد نباشد، بوده و مشکلات سخت افزاری و ویندوزی را در بر نمی گیرد.

درباره تحلیلگران بارکد آریا

گروه مهندسی نرم افزار تحلیلگران بارکدآریا اینک با ورود به دهه سوم فعالیت های خود و با پشتوانه بیش از یکصد هزار کاربر در سرتاسر ایران و به مدد تجربیات موفق در زمینه پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش و همچنین سبد کالای تکمیل شده با بیش از ده ها نرم افزار تخصصی شده مشاغل مختلف ، مدعی است که می تواند جهت صنوف متفاوت نرم افزار متناسب که به بهترین شکل ممکن مدیریت مالی و حسابداری مجموعه را انجام دهد ارائه نماید.

شبکه های اجتماعی

تماس با ما

خیابان دامپزشکی بین بزرگراه نواب و خیابان رودکی پلاک ۳۰ واحد۳ کدپستی : ۱۳۴۴۶۵۸۹۱۴
ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

لینک های پرکاربرد